Vælg en side

Konference Aarhus – skal vi facilitere dit arrangement?

Skal du afholde en konference i Aarhus, træder vi hos Brammers gerne til med en hjælpende hånd. Vi hjælper til med alt fra konference faciliteter, konference lokaler og meget andet, så tøv ikke med at kontakte os, hvis du har brug for en sparringspartner.

Kreative løsninger og meget mere

Er du i tvivl om, hvordan din konference Aarhus skal afvikles, står vi gerne for alt fra idégenerering til selve eksekveringen. Vi har afholdt mange arrangementer, både store og små, hvorfor vi har et bredt udvalg af idéer at trække på. 

Desuden gør vi hos Brammers en dyd ud af kreativitet, og vi elsker at tænke ud af boksen, og skabe noget nyt og spændende. Du skal derfor ikke være bange for, at have for store eller skøre planer; vi står klar til at gribe dem. 

eventbureau

Hvordan arbejder vi?

Vi er klar over, hvor stressende det kan være at afholde en konference Århus. Vi arbejder hos Brammers systematisk og detaljeorienteret, så intet er overladt til tilfældighederne, og der går en rød tråd gennem arrangementet. 

Vores professionelle team hjælper gerne til med at finde de bedste konference faciliteter, herunder konference lokaler, hvorefter den mere kreative proces kan starte. Er der tale om et tema, skal der foregå lege, eller er vi ude i noget helt tredje? Hos Brammers har vi set det hele, og vi går ikke hjem, før alle har fået den bedste oplevelse. Vi hjælper jer med alt lige fra:

  • Planlægning af opsæt og forløb
  • Match med perfekt lokation og lokaler
  • Afholdelse af konference

Vores vision for en konference Århus

Har du selv en idé om, hvordan din konference skal afvikles, tager vi hellere end gerne udgangspunkt i denne, og får den ført ud i livet. 

Er du derimod på bar bund, kan du trygt stole på, at vores team står klar med en masse idéer, så vi sammen kan finde den løsning, der passer dig bedst. 

Vi har nøje udvalgt vores leverandører, da vi kun samarbejder med folk, vi har fuld tillid til. Det vil sige, at du kan forvente top professionel og gnidningsfri hjælp. 

Kvalitet er vores førsteprioritet, og vi har gennem årene opbygget stærke og tillidsfulde relationer til vores leverandører, så vi kan stå hundrede procent inde for dem, når vi afvikler konferencer for kunder. 

 Læs også om teambuilding aktiviteter her. 

Tidligere cases til inspiration

Vi har gennem tiden samarbejdet med adskillige brancher i forskellige fagområder. Så vi kender til mange former og farver, hvad angår konference i Århus eller resten af Danmark. Vi har blandt andet samarbejdet med Mærsk, DHL, Holbøll og mange andre.

Du kan blandt andet læse mere om vores samarbejde med Only i forbindelse med deres slagsmøde for 450 gæster og deltagere i Herning. Eller få inspiration af en konference for Implement Consulting Group med 1000 gæster i København. Du kan også læse mere om konference i Odense og Kolding her.

Er du nysgerrig på at høre mere om præcis jeres muligheder med en konference i Århus, så kan I kontakte os på:

 

Brammers - Eventbureau København

BRAMMERS APS

Trelleborggade 15, st. th.
2150 Nordhavn

+45 22 23 11 37
info@brammers.dk

FAQ

Hvor kan jeg afholde en konference i Århus?

Der findes rigtig mange forskellige lokaltioner i denne storby, og alt efter størrelsen på dit arrangement, så kan vi hjælpe dig med at finde de helt rette lokaler.

Hvor finder jeg et eventbureau til at hjælpe med vores konference i Århus?

Hos Brammers Event Management er vi eksperter i alt fra kreative arrangementer og til traditionelle konferencer, hvilket dækker over grupper på alt fra 200 til +1000 gæster. Vi hjælper dig fra A-Z med dit arrangement eller konference.

Hvad kan Brammers Event Management hjælpe med?

Hos Brammers Event Management hjælper vi store som små virksomheder med events over hele landet. Vi har samarbejdet med alt fra Mærsk til Only og mange andre. Vi hjælper med alt fra idégenerering, planlægning og til eksekvering.

Hvor lang før skal man booke konference i Århus?

Det varierer meget, hvornår du bør gå i gang med planlægningen af en konference. Det afhænger både at tidspunktet på året i forhold til, hvad der er ledigt. Men det afhænger også af antallet, størrelsen og omfanget af konferencen.