Om Brammers

Vi er et landsdækkende eventbureau. Vi er med fra start til slut og står for alt lige fra første kreative idé, til detaljeret planlægning og gnidningsfri afvikling.

Landsdækkende eventbureau

Med Nikolaj Brammer i spidsen har Brammers Event Management arrangeret alle former for firmafester og faglige events siden 2007 – lige fra klassiske julefrokoster, sommerfester og jubilæumsfester til salgsmøder, konferencer og kick-off møder.

Vi holder til på Østerbro i København, men dækker hele landet og sørger altid for alt lige fra første kreative idé, til detaljeret planlægning og gnidningsfri afvikling.

Vores team består af en række erfarne, kreative og detaljeorienterede profiler med speciale i projektledelse, konceptudvikling og produktion. 

Udvalgte cases

Hvordan vi arbejder

Vi er et full-service eventbureau, som varetager alt fra udvikling af koncept, booking og indretning af venue, catering, underholdning og artister, dekoration, print, personale og naturligvis 100% tilstedeværelse før, under og efter et event. Vores fornemste opgave er at skabe enestående events og mindeværdige oplevelser for vores kunder og deres gæster – men projektet starter allerede ved første møde, og for os er processen mindst lige så vigtig som det endelige resultat.

For os er det vigtigt, at vores kunder er trygge hele vejen igennem – og vi sørger altid for løbende statusmøder, så alle parter er opdateret og involveret i processen. Med mere end 17 års erfaring med events har vi udviklet en god proces, der sikrer succesfulde events og skaber tryghed undervejs.

Brief

Alle events starter med en brief, et indledende møde og research.

Koncept

På baggrund af vores research og input fra kunden, udarbejder vi et skræddersyet koncept tilpasset det specifikke event og den specifikke virksomhed.

Planlægning

Med en af vores projektledere i spidsen, står vi for at planlægge alt fra A-Z. Vi laver en tidsplan for hele processen, og holder løbende statusmøder med kunden, venue og leverandører.

Afvikling

Vi er naturligvis 100% tilstedeværelse før, under og efter et event. Afviklingen af alle events består af opbygning, eksekvering af event og nedtagning.

Evaluering

Efter hvert event evaluerer vi med kunden. Det gør vi for at holde os på dupperne og være opmærksomme på, hvordan vi kan forberede os.

Tryghed igennem processen

Vi værdsætter langvarige relationer, og vi samarbejder derfor ofte med de samme leverandører, venues og kunder igen og igen. Det garanterer tryghed, stabilitet og kvalitet og giver os muligheden for at levere et godt produkt – altid.

Med os som eventbureau får du:

  • En dedikeret partner med mere end 17 års erfaring med events
  • Tryghed og sikkerhed gennem hele planlægningen og i afviklingen af jeres event
  • Et fast team tilkoblet jeres event fra start til slut
  • Vi udfordrer jer og hæver baren for jeres event
  • Et skræddersyet koncept til det specifikke event
  • Vi sikrer jeres succes og mål for eventet

“Det er fantastisk, at man kan ringe til jer med stort og småt, og der altid bliver taget hånd om det. Man er aldrig nervøs for, at noget tabes på gulvet.”

Michael Boeriis, Managing Consultant, Implement Consulting Group

“I kender vores forretning og det giver ro. I har et overblik som ingen andre, og det hjælper med at fange mange ting før ‘uheldet’ er ude.”

Mia Agathon, Employee Relations & Engagement senior Specialist, DHL Express