Kontakt os

Hos Brammers møder du et hold af erfarne, kreative og detaljeorienterede profiler. Kontakt os, hvis vi skal hjælpe dig med dit næste event, hvis du er interesseret i et samarbejde eller hvis du vil være en del af holdet.

Mød teamet

Send os en besked

Skal vi hjælpe dig med dit næste event, er du interesseret i et samarbejde eller vil du være en del af holdet?

Mail: info@brammers.dk
Tlf: +45 22 23 11 37

8 + 11 =

Vil du arbejde eller samarbejde med os? 

Hos Brammers samarbejder vi altid med nogle af markedets dygtigste folk for at skabe gode og kreative løsninger. Ingen opgaver er for store eller små, og vi sætter altid det rette hold med udgangspunkt i opgavens omfang og indhold.

Hvad end du er vores næste tjener, projektleder eller samarbejdspartner, bliver du en del af Brammers-familien, hvor vi sætter den gode stemning, det gode humør og det langvarige samarbejde først og arbejder efter tesen ”work hard and be nice”. Efter mange års erfaring ved vi nemlig, at man helt simpelt leverer bedre, når man har det godt. 

Vi er altid interesseret i at samarbejde med nye kreative, professionelle og dygtige folk. Skriv til os på info@brammers.dk eller send os en ansøgning. 

Projektleder

Vi søger en struktureret og organiseret projektleder

Vil du være med til at planlægge og koordinere unikke events for nogle af landets største virksomheder? Så er det dig, vi leder efter.

Brammers Event Management – hvem er vi?

Brammers er et eventbureau beliggende i København, men vi opererer i hele Danmark. Med Nikolaj Brammer i spidsen har Brammers siden 2007 arrangeret store og små events for en lang række af landets største virksomheder. Typerne af events spænder bredt – vi laver alt fra julefrokoster og sommerfester til modeshows, strategimøder og konferencer. Vi designer hvert event fra bunden, og vores fornemmeste opgave er at skabe mindeværdige oplevelser for vores kunder og deres gæster.

Vi er en virksomhed i vækst og prioriterer løbende udvikling og optimering af arbejdsgange, processer og ikke mindst vores produkt – Kundens event.

Vi er en social arbejdsplads – og vi tror på, at et stærkt fællesskab er nøglen til succes. Det gavner os i dagligdagen på kontoret og endnu mere, når vi er afsted til events. Derfor sørger vi altid for at have sociale arrangementer i kalenderen – både i og uden for arbejdstiden. Vi deltager bl.a. i den årlige DHL- stafet, har hyggelige fødselsdagsfejringer og fredagsbarer på kontoret og inspirerende strategidage, der altid afsluttes med god mad.

Hvem er du?

Vi søger en projektleder, som selvstændigt kan varetage opgaven med at planlægge store events fra A- Z. Det er ikke afgørende, at du har specifik erfaring med events – men det er afgørende, at du har flere års erfaring med at koordinere og arbejde organiseret og meget struktureret. Du synes processen er spændende og går op i god og rettidig kommunikation og information til kunden. Vi skal nok lære dig alt, hvad du behøver at vide om eventbranchen, og vi løfter i flok. Vi ønsker os til gengæld en kollega, som er nysgerrig på faget og har lyst til at tage fat. Du er positiv og har en løsningsorienteret tilgang til dit arbejde – og bevarer fatningen og holder humøret højt, også når det går stærkt.

Selvom det ikke bliver dit primære ansvar, gør det ikke noget, hvis du er kreativt og æstetisk tænkende. Vigtigst er det dog, at du kan omsætte de gode ideer til virkelighed med hjælp fra vores mange gode samarbejdspartnere og leverandører. Du kommer til at have den primære kundekontakt på de events, du styrer, og din rolle bliver at sikre en god proces og holde kunder såvel som samarbejdspartnere og leverandører i hånden hele vejen igennem et projekt.

Budgetansvar er en stor del af jobbet, så det er vigtigt, du har en god økonomisk og forretningsmæssig forståelse. Du skal kunne begå dig professionelt på både dansk og engelsk mundtligt såvel som skriftligt.
Du kommer til at arbejde med nogle af de største virksomheder og events i Danmark – og de fleste af disse events ligger i aften- og weekendtimerne. Vi kigger for nuværende ind i efterårs og julefrokost sæsonen med en masse spændende events i kalenderen.

Der vil udover planlægning på kontoret også være en del lønnet aften- og weekendarbejde med afvikling af events. Vi sørger dog altid for at planlægge i god tid og tager højde for, at privatlivet også skal kunne hænge sammen.

Arbejdsopgaver:

  • Research og idéudvikling
  • Indhentning af tilbud
  • Udarbejdelse af præsentationer (vi arbejder i Keynote)
  • Kundekontakt
  • Kontakt til leverandører
  • Planlægning og koordinering af stort som småt
  • Budgetansvar (vi arbejder i Excel)
  • Ansvarlig for den gode proces (vi arbejder i Trello)
  • Afvikling af events

Jobbet er fuldtid på 37 timer med opstart snarest muligt på vores kontor på Østerbro. Send gerne din målrettede ansøgning samt CV til nikolaj@brammers.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Download stillingsopslaget som PDF her

 

Freelance bartender

Bartender/baransvarlig med godt humør søges til freelance

Vi søger freelance bartender eller baransvarlig – er det dig vi mangler?

Brammers Event Management

Vi er et eventbureau placeret på Østerbro i København, men vi opererer i hele Danmark. Vi arrangerer store og små arrangementer for nogle af Danmarks største virksomheder. Vi skaber enestående events, som spænder bredt fra helt (u)almindelige julefrokoster og sommerfester til modeshows, produktlanceringer og konferencer. Vi samarbejder med landets dygtigste leverandører og sammen skaber vi events helt fra bunden, hvor vores fornemmeste opgave er at få kunden til at stråle og gæsterne til at føle sig godt tilpas, så de ville ønske at dagen aldrig sluttede.

Hvem er du?

Du har bartender erfaring fra bar, restaurant, events, store middagsselskaber eller andre relevante begivenheder.

Egenskaber vi sætter pris på og søger i en kollega er:

  • God energi
  • Serviceminded
  • Ordentlighed
  • Ambitiøs
  • Proaktiv
  • Drive
  • Roligt overblik

Vi tager altid udgangspunkt i vores slogan ”work hard and be nice” – lige meget hvilken kunde, event eller situation vi står overfor, og vi søger derfor en bartender/baransvarlig som kan se sig selv i denne ånd.

 

Arbejdsopgaver:

Som freelance bartender eller baransvarlig hos os, vil du være med til en masse fede, spændende og alsidige events, hvor dine opgaver bl.a. vil være følgende:

  • Servering af drinks og cocktails
  • Klargørelse af bar
  • Overordnet flow i løbet af event
  • Oprydning efter event

For baransvarlig gælder ligeledes følgende:

Ansvarlig for beholdning af drikkevarer – både til barer, velkomstdrink og under middag.

  • Sørge for alt indhold i alle barer – fordeling inden event start
  • Sikre ensartethed og kvalitet i alle drinks
  • Sørge for orden og logistik i barerne

Du vil blive en del af et team, som varierer fra event til event. Vi løfter i flok, og sikrer god energi og gode arbejdsforhold for vores personale. Det skal være sjovt at arbejde for Brammers Event Management.

Er du interesseret, så send din ansøgning og CV afsted til nikolaj@brammers.dk. Skriv ”bartender – ansøgning ” eller ”baransvarlig – ansøgning” i emnefeltet.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler.

 

Download stillingsopslaget som PDF her

Freelance tjener

Tjener med godt humør søges til freelance

Vi søger freelance tjener – er det dig vi mangler?

Brammers Event Management

Vi er et eventbureau placeret på Østerbro i København, men vi opererer i hele Danmark. Vi arrangerer store og små arrangementer for nogle af Danmarks største virksomheder. Vi skaber enestående events, som spænder bredt fra helt (u)almindelige julefrokoster og sommerfester til modeshows, produktlanceringer og konferencer. Vi samarbejder med landets dygtigste leverandører og sammen skaber vi events helt fra bunden, hvor vores fornemmeste opgave er at få kunden til at stråle og gæsterne til at føle sig godt tilpas, så de ville ønske at dagen aldrig sluttede.

Hvem er du?

Du har erfaring fra tjenerfaget eller med servering til events, store middagsselskaber eller andre relevante begivenheder.

 Egenskaber vi sætter pris på og søger i en kollega er:

  • God energi
  • Serviceminded
  • Ordentlighed
  • Ambitiøs
  • Proaktiv
  • Drive
  • Roligt overblik

Vi tager altid udgangspunkt i vores slogan ”work hard and be nice” – lige meget hvilken kunde, event eller situation vi står overfor, og vi søger derfor en tjener, som kan se sig selv i denne ånd.

Arbejdsopgaver:

Som freelance tjener hos os, vil du være med til en masse spændende og alsidige events, hvor dine opgaver bl.a. vil være følgende:

  • Klargøring af festlokale – borddækning m.m.
  • Servering af middag (family style, portionsanrettet, foodtrucks mm.)
  • Afrydning og oprydning efter middag
  • Overordnet flow og holde orden i løbet af event
  • Oprydning samt nedpakning efter event

Du vil blive en del af et team, som varierer fra event til event. Vi løfter i flok, og sikrer god energi og gode arbejdsforhold for vores personale. Det skal være sjovt at arbejde for Brammers Event Management.

Er du interesseret, så send din ansøgning og CV afsted til nikolaj@brammers.dk. Skriv ”tjener – ansøgning ” i emnefeltet.

 Vi holder løbende ansættelsessamtaler.

 

Download stillingsopslaget som PDF her