Mød teamet

Nikolaj Brammer

Stifter og ejer

nikolaj@brammers.dk
+45 22 23 11 37

Camille Hjulmand

Senior projektleder

camille@brammers.dk
+45 26 39 39 99

Anne-Sofie Storm

Projektleder

annesofie@brammers.dk
+45 22 67 34 84

Christine Kudsk

Projektleder

christine@brammers.dk
+45 27 40 74 84

Emma Barslund

Projektkoordinator

emma@brammers.dk
+45 21 42 88 08

Mathias Larsen

Praktikant

mathias@brammers.dk
+45 51 90 52 12

Vores team repræsenterer flere års erfaring fra salgs-, reklame- og eventbranchen. Vi er kreative, skarpe og detaljeorienteret helt ind til benet. Vi sikrer en god proces fra første tanke til final touch, og vores fornemste opgave er at skabe enestående events og mindeværdige oplevelser for vores kunder og deres gæster. Vi kan dog ikke klare det hele selv og samarbejder derfor altid med nogle af markedets dygtigste folk for at skabe gode og kreative løsninger. Ingen opgaver er for store eller små, og vi sætter altid det rette hold med udgangspunkt i opgavens omfang og indhold.

Vil du arbejde eller samarbejde med os? 

Hos Brammers er vi altid interesseret i at samarbejde med nye kreative, professionelle og dygtige folk. Hvad end du er vores næste tjener, projektleder eller samarbejdspartner, bliver du en del af Brammers-familien, hvor vi sætter den gode stemning, det gode humør og det langvarige samarbejde først og arbejder efter tesen ”work hard and be nice”. Efter mange års erfaring ved vi nemlig, at man helt simpelt leverer bedre, når man har det godt. 

Skriv til os på info@brammers.dk eller send os en ansøgning. 

Lige nu søger vi freelance bartender/baransvarlig

Bartender/baransvarlig med godt humør søges til freelance

Vi søger freelance bartender eller baransvarlig – er det dig vi mangler?

Brammers Event Management

Vi er et eventbureau placeret i Nordhavn, København men vi opererer i hele Danmark. Vi arrangerer store og små arrangementer for nogle af Danmarks største virksomheder. Vi skaber enestående events, som spænder bredt fra helt (u)almindelige julefrokoster og sommerfester til modeshows, produktlanceringer og konferencer. Vi samarbejder med landets dygtigste leverandører og sammen skaber vi events helt fra bunden, hvor vores fornemmeste opgave er at få kunden til at stråle og gæsterne til at føle sig godt tilpas, så de ville ønske at dagen aldrig sluttede.

Hvem er du?

Du har bartender erfaring fra bar, restaurant, events, store middagsselskaber eller andre relevante begivenheder.

Egenskaber vi sætter pris på og søger i en kollega er:

  • God energi
  • Serviceminded
  • Ordentlighed
  • Ambitiøs
  • Proaktiv
  • Drive
  • Roligt overblik

Vi tager altid udgangspunkt i vores slogan ”work hard and be nice” – lige meget hvilken kunde, event eller situation vi står overfor, og vi søger derfor en bartender/baransvarlig som kan se sig selv i denne ånd.

 

Arbejdsopgaver:

Som freelance bartender eller baransvarlig hos os, vil du være med til en masse fede, spændende og alsidige events, hvor dine opgaver bl.a. vil være følgende:

  • Servering af drinks og cocktails
  • Klargørelse af bar
  • Overordnet flow i løbet af event
  • Oprydning efter event

For baransvarlig gælder ligeledes følgende:

Ansvarlig for beholdning af drikkevarer – både til barer, velkomstdrink og under middag.

  • Sørge for alt indhold i alle barer – fordeling inden event start
  • Sikre ensartethed og kvalitet i alle drinks
  • Sørge for orden og logistik i barerne

Du vil blive en del af et team, som varierer fra event til event. Vi løfter i flok, og sikrer god energi og gode arbejdsforhold for vores personale. Det skal være sjovt at arbejde for Brammers Event Management.

Er du interesseret, så send din ansøgning og CV afsted til nikolaj@brammers.dk. Skriv ”bartender – ansøgning ” eller ”baransvarlig – ansøgning” i emnefeltet.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler.

 

Download stillingsopslaget som PDF her

Lige nu søger vi freelance tjener

Tjener med godt humør søges til freelance

Vi søger freelance tjener – er det dig vi mangler?

Brammers Event Management

Vi er et eventbureau placeret i Nordhavn, men vi opererer i hele Danmark. Vi arrangerer store og små arrangementer for nogle af Danmarks største virksomheder. Vi skaber enestående events, som spænder bredt fra helt (u)almindelige julefrokoster og sommerfester til modeshows, produktlanceringer og konferencer. Vi samarbejder med landets dygtigste leverandører og sammen skaber vi events helt fra bunden, hvor vores fornemmeste opgave er at få kunden til at stråle og gæsterne til at føle sig godt tilpas, så de ville ønske at dagen aldrig sluttede.

Hvem er du?

Du har erfaring fra tjenerfaget eller med servering til events, store middagsselskaber eller andre relevante begivenheder.

 Egenskaber vi sætter pris på og søger i en kollega er:

  • God energi
  • Serviceminded
  • Ordentlighed
  • Ambitiøs
  • Proaktiv
  • Drive
  • Roligt overblik

Vi tager altid udgangspunkt i vores slogan ”work hard and be nice” – lige meget hvilken kunde, event eller situation vi står overfor, og vi søger derfor en tjener, som kan se sig selv i denne ånd.

Arbejdsopgaver:

Som freelance tjener hos os, vil du være med til en masse spændende og alsidige events, hvor dine opgaver bl.a. vil være følgende:

  • Klargøring af festlokale – borddækning m.m.
  • Servering af middag (family style, portionsanrettet, foodtrucks mm.)
  • Afrydning og oprydning efter middag
  • Overordnet flow og holde orden i løbet af event
  • Oprydning samt nedpakning efter event

Du vil blive en del af et team, som varierer fra event til event. Vi løfter i flok, og sikrer god energi og gode arbejdsforhold for vores personale. Det skal være sjovt at arbejde for Brammers Event Management.

Er du interesseret, så send din ansøgning og CV afsted til nikolaj@brammers.dk. Skriv ”tjener – ansøgning ” i emnefeltet.

 Vi holder løbende ansættelsessamtaler.

 

Download stillingsopslaget som PDF her