Mød teamet

Nikolaj Brammer

Stifter og ejer

nikolaj@brammers.dk
+45 22 23 11 37

Camille Hjulmand

Projektleder

camille@brammers.dk
+45 26 39 39 99

Anne-Sofie Storm

Projektkoordinator – barsel

annesofie@brammers.dk
+45 22 67 34 84

Emma Barslund

Projektassistent

emma@brammers.dk
+45 21 42 88 08

Vores team repræsenterer flere års erfaring fra salgs-, reklame- og eventbranchen. Vi er kreative, skarpe og detaljeorienteret helt ind til benet. Vi sikrer en god proces fra første tanke til final touch, og vores fornemste opgave er at skabe enestående events og mindeværdige oplevelser for vores kunder og deres gæster. Vi kan dog ikke klare det hele selv og samarbejder derfor altid med nogle af markedets dygtigste folk for at skabe gode og kreative løsninger. Ingen opgaver er for store eller små, og vi sætter altid det rette hold med udgangspunkt i opgavens omfang og indhold.

Vil du arbejde eller samarbejde med os? 

Hos Brammers er vi altid interesseret i at samarbejde med nye kreative, professionelle og dygtige folk. Hvad end du er vores næste tjener, projektleder eller samarbejdspartner, bliver du en del af Brammers-familien, hvor vi sætter den gode stemning, det gode humør og det langvarige samarbejde først og arbejder efter tesen ”work hard and be nice”. Efter mange års erfaring ved vi nemlig, at man helt simpelt leverer bedre, når man har det godt. 

Skriv til os på info@brammers.dk eller send os en ansøgning. 

Lige nu søger vi en barselsvikar som projektkoordinator

Ambitiøs barselsvikar som projektkoordinator med stort drive søges

Vil du være med til at planlægge og koordinere unikke events for nogle af landets største virksomheder? Så er det dig, vi leder efter:

 

Brammers Event Management – hvem er vi?

Brammers er et eventbureau beliggende i Nordhavn, men vi opererer i hele Danmark. Vi arrangerer store og små events for en lang række af landets største virksomheder. Typerne af events spænder bredt; vi laver alt fra helt (u)almindelige julefrokoster og sommerfester til modeshows, produktlanceringer og konferencer. Vi designer hvert event fra bunden, og vores fornemmeste opgave er at få gæsterne til at føle sig så godt tilpas, at de ville ønske dagen aldrig sluttede.

Vi har travlt med events i alle afskygninger, og da vores kollega er gået på barsel, søger vi nu en serviceminded vikar, til vores lille team, som kan favne flere forskellige opgaver og arbejde struktureret. Vigtigst er det, at du brænder for det du laver og kan favne flere forskellige opgaver – så skal vi nok lære dig resten.

 

Hvem er du?

Du har erfaring med planlægning og afvikling events, så du med hjælp fra holdet selvstændigt kan varetage flere events. Vi ønsker os en kollega som brænder lige så meget for faget, som vi gør. Du har et stort gå-på-mod, er nysgerrig og har lyst til at tage fat. Du tænker åbent og kreativt og kan omsætte gode ideer til virkelighed. Du kommer til at arbejde med nogle af de største events og virksomheder i Danmark – så du er ikke bange for skæve arbejdstimer. Vi kigger ind i et forår og sommer med en masse spændende events, så der vil ud over planlægning på kontoret også være en del weekend arbejde med afvikling af events – lønnet naturligvis.

 

Arbejdsopgaver:

Vores arbejde varierer meget, men et udpluk af arbejdsopgaverne er:

  • Brainstorming og ideudvikling
  • Research til opgaver
  • Indhentning af tilbud
  • Kontakt til leverandører
  • Planlægning og afvikling af events

 

Jobbet er et fuldtids vikariat på 37 timer på vores kontor i Nordhavn, men i perioder vil der også være lønnet weekend- og overarbejde. Vikariatet strækker sig fra april til og med september, men for den rigtige kandidat vil der evt. være mulighed for forlængelse.

 

Vil du være en del af en virksomhed i vækst og være med til at skabe de fedeste oplevelser for vores kunder og se dine ideer blive til virkelighed, så er det dig vi mangler.

 

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send din ansøgning og CV til nikolaj@brammers.dk hurtigst muligt. Skriv ”Barselsvikar, projektkoordinator – ansøgning” i emnefeltet.

Download stillingsopslaget som PDF her

 

Lige nu søger vi freelance bartender/baransvarlig

Bartender/baransvarlig med godt humør søges til freelance

Vi søger freelance bartender eller baransvarlig – er det dig vi mangler?

Brammers Event Management

Vi er et eventbureau placeret i Nordhavn, København men vi opererer i hele Danmark. Vi arrangerer store og små arrangementer for nogle af Danmarks største virksomheder. Vi skaber enestående events, som spænder bredt fra helt (u)almindelige julefrokoster og sommerfester til modeshows, produktlanceringer og konferencer. Vi samarbejder med landets dygtigste leverandører og sammen skaber vi events helt fra bunden, hvor vores fornemmeste opgave er at få kunden til at stråle og gæsterne til at føle sig godt tilpas, så de ville ønske at dagen aldrig sluttede.

Hvem er du?

Du har bartender erfaring fra bar, restaurant, events, store middagsselskaber eller andre relevante begivenheder.

Egenskaber vi sætter pris på og søger i en kollega er:

  • God energi
  • Serviceminded
  • Ordentlighed
  • Ambitiøs
  • Proaktiv
  • Drive
  • Roligt overblik

Vi tager altid udgangspunkt i vores slogan ”work hard and be nice” – lige meget hvilken kunde, event eller situation vi står overfor, og vi søger derfor en bartender/baransvarlig som kan se sig selv i denne ånd.

 

Arbejdsopgaver:

Som freelance bartender eller baransvarlig hos os, vil du være med til en masse fede, spændende og alsidige events, hvor dine opgaver bl.a. vil være følgende:

  • Servering af drinks og cocktails
  • Klargørelse af bar
  • Overordnet flow i løbet af event
  • Oprydning efter event

For baransvarlig gælder ligeledes følgende:

Ansvarlig for beholdning af drikkevarer – både til barer, velkomstdrink og under middag.

  • Sørge for alt indhold i alle barer – fordeling inden event start
  • Sikre ensartethed og kvalitet i alle drinks
  • Sørge for orden og logistik i barerne

Du vil blive en del af et team, som varierer fra event til event. Vi løfter i flok, og sikrer god energi og gode arbejdsforhold for vores personale. Det skal være sjovt at arbejde for Brammers Event Management.

Er du interesseret, så send din ansøgning og CV afsted til emma@brammers.dk. Skriv ”bartender – ansøgning ” eller ”baransvarlig – ansøgning” i emnefeltet.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler.

Download stillingsopslaget som PDF her

Lige nu søger vi freelance tjener

Tjener med godt humør søges til freelance

Vi søger freelance tjener – er det dig vi mangler?

Brammers Event Management

Vi er et eventbureau placeret i Nordhavn, men vi opererer i hele Danmark. Vi arrangerer store og små arrangementer for nogle af Danmarks største virksomheder. Vi skaber enestående events, som spænder bredt fra helt (u)almindelige julefrokoster og sommerfester til modeshows, produktlanceringer og konferencer. Vi samarbejder med landets dygtigste leverandører og sammen skaber vi events helt fra bunden, hvor vores fornemmeste opgave er at få kunden til at stråle og gæsterne til at føle sig godt tilpas, så de ville ønske at dagen aldrig sluttede.

Hvem er du?

Du har erfaring fra tjenerfaget eller med servering til events, store middagsselskaber eller andre relevante begivenheder.

 Egenskaber vi sætter pris på og søger i en kollega er:

  • God energi
  • Serviceminded
  • Ordentlighed
  • Ambitiøs
  • Proaktiv
  • Drive
  • Roligt overblik

Vi tager altid udgangspunkt i vores slogan ”work hard and be nice” – lige meget hvilken kunde, event eller situation vi står overfor, og vi søger derfor en tjener, som kan se sig selv i denne ånd.

Arbejdsopgaver:

Som freelance tjener hos os, vil du være med til en masse spændende og alsidige events, hvor dine opgaver bl.a. vil være følgende:

  • Klargøring af festlokale – borddækning m.m.
  • Servering af middag (family style, portionsanrettet, foodtrucks mm.)
  • Afrydning og oprydning efter middag
  • Overordnet flow og holde orden i løbet af event
  • Oprydning samt nedpakning efter event

Du vil blive en del af et team, som varierer fra event til event. Vi løfter i flok, og sikrer god energi og gode arbejdsforhold for vores personale. Det skal være sjovt at arbejde for Brammers Event Management.

Er du interesseret, så send din ansøgning og CV afsted til emma@brammers.dk. Skriv ”tjener – ansøgning ” i emnefeltet.

 Vi holder løbende ansættelsessamtaler.

Download stillingsopslaget som PDF her