Kontakt os
Hos Brammers møder du et hold af erfarne, kreative og detaljeorienterede profiler. Kontakt os, hvis vi skal hjælpe dig med dit næste event, hvis du er interesseret i et samarbejde eller hvis du vil være en del af holdet.
Mød teamet

Nikolaj Brammer
Stifter og ejer

Anna Victoria Mountford
Projektleder

Nikoline Findinge
Projektleder

Mathias Larsen
Produktionskoordinator
NIKOLAJ BRAMMER
STIFTER OG DIREKTØR – SALG OG DRIFT
Med flere års erfaring fra eventbranchen og en ambition om at skabe mindeværdige oplevelser startede Nikolaj i 2007 Brammers Event Management.
For Nikolaj er gode, langvarige og ærlige relationer enormt vigtige og han efterlever i høj grad vores motto “work hard and be nice”. Han går altid forrest for at sikre den gode stemning på kontoret såvel som til events – og han er bestemt ikke bleg for at smide en far-joke eller to.
Som stifter og direktør står Nikolaj især for at drifte forretningen, pleje vores gode relationer og desuden være opsøgende på nye projekter, samarbejdspartnere, leverandører og kunder.
Nikolaj er evig optimist og har altid ja-hatten på. Med sit rolige sind, store overblik og enorme erfaring, sørger han for at få ethvert event sikkert i mål.
ANNA VICTORIA MOUNTFORD
PROJEKTLEDER
Anna har med erfaring fra kommunikationsbranchen koordineret og planlagt et utal af projekter, kampagner, events og kommunikationsindsatser.
Hun går altid systematisk og grundigt til værks, og med nysgerrighed, empati og evnen til at skabe struktur i komplekse processer bygger hun bro mellem praktik og kreative løsninger.
Anna er enorm detaljeorienteret, analytisk i sin tilgang til opgaver og har en klar overbevisning om, at man med samarbejde og ærlig feedback opnår de bedste resultater.
Erfaring fra kommunikationsbranchen og filmproduktion
Bachelor i Kommunikation og Performance Design, Roskilde Universitet
Kandidat i Creative Business Processes, Copenhagen Business School
Laura Veicherts
KONCEPTUDVIKLER – KONCEPT, DESIGN OG GRAFIK
Erfaring
Kandidat
MATHIAS LARSEN
PRODUKTIONSKOORDINATOR
Mathias startede med at være med på produktion til vores events, hvor han hurtigt tog fra og viste ansvar. I sommeren og efteråret 2023 var han i praktik hos Brammers, og overgik efterfølgende til en deltidsstilling som produktionskoordinator sideløbende med hans studier. Efter færdiggørelsen af hans studie, tilstødte han i starten af 2025 til en fuldtidsstilling.
Med høj dedikation, praktiske færdigheder og hænderne godt skruet på har Mathias vist sig som en uundværlig del af holdet, og vi nyder af at have en levende manual blandt os. Han holder sig konstant opdateret og orienteret og deler glædeligt ud af hans viden.
Med en naturlig interesse for teknik og produktion, flere års erfaring med events og et yderst roligt sind, er Mathias den fødte produktionsmand, som altid har styr på alle detaljer – også når det går stærkt.
Erfaring med eventproduktion og kundeservice
Professionsbachelor i Leisure Management, Zealand
NIKOLINE FINDINGE
PROJEKTLEDER
Med en uddannelse i Hospitality Management og over 10 års erfaring inden for restaurationsbranchen og eventplanlægning, har Nikoline sine ben solidt plantet i servicefaget og brænder for at skabe gode oplevelser for andre. Hendes skarpe øje for detaljer, solide kommunikationsfærdigheder og passion for kundeservice gør hende til en nøglefigur, når vores kunders events skal planlægges og gennemføres.
Med ja-hatten som en fast del af uniformen, elsker Nikoline nye udfordringer, og hun trives i et dynamisk og tempofyldt miljø. Før Nikoline blev en del af Brammers-teamet, havde hun ansvaret for events og arrangementer på CopenHill.
Erfaring fra restaurations- og eventbranchen
Professionsbachelor i International Hospitality Management
Send os en besked

Skal vi hjælpe dig med dit næste event, er du interesseret i et samarbejde eller vil du være en del af holdet?
Mail: info@brammers.dk
Tlf: +45 22 23 11 37
Vil du arbejde eller samarbejde med os?
Hos Brammers samarbejder vi altid med nogle af markedets dygtigste folk for at skabe gode og kreative løsninger. Ingen opgaver er for store eller små, og vi sætter altid det rette hold med udgangspunkt i opgavens omfang og indhold.
Hvad end du er vores næste tjener, projektleder eller samarbejdspartner, bliver du en del af Brammers-familien, hvor vi sætter den gode stemning, det gode humør og det langvarige samarbejde først og arbejder efter tesen ”work hard and be nice”. Efter mange års erfaring ved vi nemlig, at man helt simpelt leverer bedre, når man har det godt.
Vi er altid interesseret i at samarbejde med nye kreative, professionelle og dygtige folk. Skriv til os på info@brammers.dk eller send os en ansøgning.
Projektleder (barselsvikar)
Ambitiøs barselsvikar som projektleder med stort drive søges
Vil du være med til at planlægge og koordinere unikke events for nogle af landets største virksomheder? Så er det dig, vi leder efter.
Brammers Event Management – hvem er vi?
Brammers er et eventbureau beliggende på Østerbro, men vi opererer i hele Danmark. Vi arrangerer store og små events for en lang række af landets største virksomheder. Typerne af events spænder bredt – vi laver alt fra helt (u)almindelige julefrokoster og sommerfester til modeshows, produktlanceringer og konferencer. Vi designer hvert event fra bunden, og vores fornemmeste opgave er at få gæsterne til at føle sig så godt tilpas, at de ville ønske dagen aldrig sluttede.
Da vores kollega går på barselsorlov til januar, søger vi en serviceminded vikar til vores lille team, der kan varetage flere forskellige opgaver. Projektlederens rolle er at drive projekter fra a-z og samarbejde med Brammers øvrige team.
Hvem er du?
Du har erfaring med planlægning og afvikling events, så du med hjælp fra holdet selvstændigt kan varetage flere events fra første idéfase til opbygning, afvikling og nedpakning. Det er derfor vigtigt, at du arbejder struktureret med dine opgaver og kan skabe overblik i komplekse processer. Vi ønsker os derudover en kollega, som brænder lige så meget for faget som os.
Du har et stort gå-på-mod, er nysgerrig og har lyst til at tage fat. Du tænker åbent og kreativt og kan omsætte gode ideer til virkelighed. Du kommer til at arbejde med nogle af de største events og virksomheder i Danmark – så du er ikke bange for skæve arbejdstimer. Der vil nemlig ud over planlægning på kontoret også være en del weekend og aftenarbejde ifm. afvikling af events. Disse timer aflønnes naturligvis.
Dine kvalifikationer:
- Stærke projektlederkompetencer og struktur
- Flydende kommunikation på dansk og engelsk
- Selvstændig, men samarbejdsorienteret
- Erfaring med budgetstyring
- Nysgerrig og imødekommende
- Ansvarsfuld og beslutningsdygtig
- Du har kørekort
Arbejdsopgaver:
Vores arbejde varierer meget, men et udpluk af arbejdsopgaverne er:
- Kundedialog og kundemøder
- Brainstorming og ideudvikling
- Research og indhentning af tilbud
- Kontakt til leverandører og venues
- Planlægning og afvikling af events
- Ansvarlig for eventpersonale
- Tidsplaner og projektoversigter
Jobbet er et tidsbegrænset fuldtidsvikariat på 37 timer på vores kontor på Østerbro, men i perioder vil der som nævnt også være lønnet weekend- og aftenarbejde ifm. med afvikling af events. Vikariatet strækker sig fra d. 1. december til og med oktober. Med den rette kandidat, kan stillingen muligvis forlænges.
Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send din ansøgning og CV til nikolaj@brammers.dk hurtigst muligt. Skriv ”Barselsvikar, projektleder – ansøgning” i emnefeltet.
Freelance tjener
Tjener med godt humør søges til freelance
Vi søger freelance tjener – er det dig vi mangler?
Brammers Event Management
Vi er et eventbureau placeret på Østerbro i København, men vi opererer i hele Danmark. Vi arrangerer store og små arrangementer for nogle af Danmarks største virksomheder. Vi skaber enestående events, som spænder bredt fra helt (u)almindelige julefrokoster og sommerfester til modeshows, produktlanceringer og konferencer. Vi samarbejder med landets dygtigste leverandører og sammen skaber vi events helt fra bunden, hvor vores fornemmeste opgave er at få kunden til at stråle og gæsterne til at føle sig godt tilpas, så de ville ønske at dagen aldrig sluttede.
Hvem er du?
Du har erfaring fra tjenerfaget eller med servering til events, store middagsselskaber eller andre relevante begivenheder.
Egenskaber vi sætter pris på og søger i en kollega er:
- God energi
- Serviceminded
- Ordentlighed
- Ambitiøs
- Proaktiv
- Drive
- Roligt overblik
Vi tager altid udgangspunkt i vores slogan ”work hard and be nice” – lige meget hvilken kunde, event eller situation vi står overfor, og vi søger derfor en tjener, som kan se sig selv i denne ånd.
Arbejdsopgaver:
Som freelance tjener hos os, vil du være med til en masse spændende og alsidige events, hvor dine opgaver bl.a. vil være følgende:
- Klargøring af festlokale – borddækning m.m.
- Servering af middag (family style, portionsanrettet, foodtrucks mm.)
- Afrydning og oprydning efter middag
- Overordnet flow og holde orden i løbet af event
- Oprydning samt nedpakning efter event
Du vil blive en del af et team, som varierer fra event til event. Vi løfter i flok, og sikrer god energi og gode arbejdsforhold for vores personale. Det skal være sjovt at arbejde for Brammers Event Management.
Er du interesseret, så send din ansøgning og CV afsted til nikolaj@brammers.dk. Skriv ”tjener – ansøgning ” i emnefeltet.
Vi holder løbende ansættelsessamtaler.