Kontakt os

Hos Brammers møder du et hold af erfarne, kreative og detaljeorienterede profiler. Kontakt os, hvis vi skal hjælpe dig med dit næste event, hvis du er interesseret i et samarbejde eller hvis du vil være en del af holdet.

Mød teamet

Send os en besked

Skal vi hjælpe dig med dit næste event, er du interesseret i et samarbejde eller vil du være en del af holdet?

Mail: info@brammers.dk
Tlf: +45 22 23 11 37

5 + 7 =

Vil du arbejde eller samarbejde med os? 

Hos Brammers samarbejder vi altid med nogle af markedets dygtigste folk for at skabe gode og kreative løsninger. Ingen opgaver er for store eller små, og vi sætter altid det rette hold med udgangspunkt i opgavens omfang og indhold.

Hvad end du er vores næste tjener, projektleder eller samarbejdspartner, bliver du en del af Brammers-familien, hvor vi sætter den gode stemning, det gode humør og det langvarige samarbejde først og arbejder efter tesen ”work hard and be nice”. Efter mange års erfaring ved vi nemlig, at man helt simpelt leverer bedre, når man har det godt. 

Vi er altid interesseret i at samarbejde med nye kreative, professionelle og dygtige folk. Skriv til os på info@brammers.dk eller send os en ansøgning. 

Projektleder (barselsvikar)

Ambitiøs barselsvikar som projektleder med stort drive søges

Vil du være med til at planlægge og koordinere unikke events for nogle af landets største virksomheder? Så er det dig, vi leder efter.

Brammers Event Management – hvem er vi?
Brammers er et eventbureau beliggende på Østerbro, men vi opererer i hele Danmark. Vi arrangerer store og små events for en lang række af landets største virksomheder. Typerne af events spænder bredt – vi laver alt fra helt (u)almindelige julefrokoster og sommerfester til modeshows, produktlanceringer og konferencer. Vi designer hvert event fra bunden, og vores fornemmeste opgave er at få gæsterne til at føle sig så godt tilpas, at de ville ønske dagen aldrig sluttede.

Da vores kollega går på barselsorlov til januar, søger vi en serviceminded vikar til vores lille team, der kan varetage flere forskellige opgaver. Projektlederens rolle er at drive projekter fra a-z og samarbejde med Brammers øvrige team.

Hvem er du?
Du har erfaring med planlægning og afvikling events, så du med hjælp fra holdet selvstændigt kan varetage flere events fra første idéfase til opbygning, afvikling og nedpakning. Det er derfor vigtigt, at du arbejder struktureret med dine opgaver og kan skabe overblik i komplekse processer. Vi ønsker os derudover en kollega, som brænder lige så meget for faget som os.

Du har et stort gå-på-mod, er nysgerrig og har lyst til at tage fat. Du tænker åbent og kreativt og kan omsætte gode ideer til virkelighed. Du kommer til at arbejde med nogle af de største events og virksomheder i Danmark – så du er ikke bange for skæve arbejdstimer. Der vil nemlig ud over planlægning på kontoret også være en del weekend og aftenarbejde ifm. afvikling af events. Disse timer aflønnes naturligvis.

Dine kvalifikationer: 

  • Stærke projektlederkompetencer og struktur
  • Flydende kommunikation på dansk og engelsk
  • Selvstændig, men samarbejdsorienteret
  • Erfaring med budgetstyring
  • Nysgerrig og imødekommende
  • Ansvarsfuld og beslutningsdygtig
  • Du har kørekort

Arbejdsopgaver:
Vores arbejde varierer meget, men et udpluk af arbejdsopgaverne er:

  • Kundedialog og kundemøder
  • Brainstorming og ideudvikling
  • Research og indhentning af tilbud
  • Kontakt til leverandører og venues
  • Planlægning og afvikling af events
  • Ansvarlig for eventpersonale
  • Tidsplaner og projektoversigter

Jobbet er et tidsbegrænset fuldtidsvikariat på 37 timer på vores kontor på Østerbro, men i perioder vil der som nævnt også være lønnet weekend- og aftenarbejde ifm. med afvikling af events. Vikariatet strækker sig fra d. 1. december til og med oktober. Med den rette kandidat, kan stillingen muligvis forlænges.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send din ansøgning og CV til nikolaj@brammers.dk hurtigst muligt. Skriv ”Barselsvikar, projektleder – ansøgning” i emnefeltet.

Download stillingsopslaget som PDF her

Freelance tjener

Tjener med godt humør søges til freelance

Vi søger freelance tjener – er det dig vi mangler?

Brammers Event Management

Vi er et eventbureau placeret på Østerbro i København, men vi opererer i hele Danmark. Vi arrangerer store og små arrangementer for nogle af Danmarks største virksomheder. Vi skaber enestående events, som spænder bredt fra helt (u)almindelige julefrokoster og sommerfester til modeshows, produktlanceringer og konferencer. Vi samarbejder med landets dygtigste leverandører og sammen skaber vi events helt fra bunden, hvor vores fornemmeste opgave er at få kunden til at stråle og gæsterne til at føle sig godt tilpas, så de ville ønske at dagen aldrig sluttede.

Hvem er du?

Du har erfaring fra tjenerfaget eller med servering til events, store middagsselskaber eller andre relevante begivenheder.

 Egenskaber vi sætter pris på og søger i en kollega er:

  • God energi
  • Serviceminded
  • Ordentlighed
  • Ambitiøs
  • Proaktiv
  • Drive
  • Roligt overblik

Vi tager altid udgangspunkt i vores slogan ”work hard and be nice” – lige meget hvilken kunde, event eller situation vi står overfor, og vi søger derfor en tjener, som kan se sig selv i denne ånd.

Arbejdsopgaver:

Som freelance tjener hos os, vil du være med til en masse spændende og alsidige events, hvor dine opgaver bl.a. vil være følgende:

  • Klargøring af festlokale – borddækning m.m.
  • Servering af middag (family style, portionsanrettet, foodtrucks mm.)
  • Afrydning og oprydning efter middag
  • Overordnet flow og holde orden i løbet af event
  • Oprydning samt nedpakning efter event

Du vil blive en del af et team, som varierer fra event til event. Vi løfter i flok, og sikrer god energi og gode arbejdsforhold for vores personale. Det skal være sjovt at arbejde for Brammers Event Management.

Er du interesseret, så send din ansøgning og CV afsted til nikolaj@brammers.dk. Skriv ”tjener – ansøgning ” i emnefeltet.

 Vi holder løbende ansættelsessamtaler.

 

Download stillingsopslaget som PDF her